NevadaNano voegt drie Europese verdelers toe voor zijn innovatieve Molecular Property Spectrometer™ sensoren voor brandbare en koelgassen

Maritex, Gas Sensors RU en GVZ Components zullen het bereik van NevadaNano uitbreiden naar belangrijke markten in heel Europa.

CHESTER, England--()--NevadaNano, ‘s werelds grootste vernieuwer in gasdetectie sensortechnologie, kondigde vandaag aan dat het drie prominente distributeurs heeft gecontracteerd om zijn expansie in Europa voort te zetten. De bedrijven zullen lokale ondersteuning en verkoop bieden aan NevadaNano’s groeiende klantenbestand voor zijn baanbrekende Molecular Property Spectrometer™ (MPS™) sensoren voor brandbare gassen.

“De toevoeging van deze drie toonaangevende bedrijven onderstreept de vraag naar een innovatieve sensor zoals de MPS, een sensor die de standaard na bijna 40 jaar opnieuw definieert”, zegt Gary Collins, General Manager, EMEA voor NevadaNano. “We zijn ervan overtuigd dat onze nieuwe technologie en hun diepgaande ervaring met deze bedrijven hun klanten zullen helpen bij het ontwikkelen van geavanceerde producten met zeer nauwkeurige en betrouwbare gasdetectie technologie.”

Phyllis Grabot, 805.341.7269,  phyllis@corridorcomms.com
Bonnie Quintanilla, 818.681.5777,  bonnie@corridorcomms.com