2021 COMPUTEX-forum brengt technische reuzen samen om het geheim van toekomstige technologieën te ontsluiten

TAIPEI, Taiwan--()--Als een van de belangrijkste technische topconferenties ter wereld hebben het COMPUTEX Forum en zijn discussieonderwerpen altijd veel aandacht gekregen. Om de discussie over toekomstige technologietrends te vergemakkelijken, zal het COMPUTEX-forum op 2 en 3 juni evolueren rond het thema van "The New Era of Intelligence." TAITRA kondigde de line-up van sprekers aan om de belangrijkste toepassingen van 5G, AI, IoT en elektrische voertuigen te bespreken, waarbij ze zich verdiepen in bedrijfsstrategieën in het post-pandemie-tijdperk.

De vier onderwerpen om te focussen op IT-toepassingen en ontwikkeling

In de ochtend van woensdag 2 juni zal het COMPUTEX Forum het onderwerp "AIoT Evolution" behandelen. Toonaangevende halfgeleiderreuzen zoals Intel, Micron, NVIDIA en Supermicro, zullen onderzoeken hoe zij zakelijke kansen in het 5G-tijdperk versnellen.

Press:
Ms. Tessa Lin < tessalin@taitra.org.tw>