PMC Biogenix kondigt prijsstijging aan voor Armoslip® en Kemamide® vetamiden

MEMPHIS, Tenn.--()--PMC Biogenix Inc. kondigt aan dat vanaf 1 juni 2021 of zoals de contracten dit toelaten, de prijzen voor primaire en secundaire vetamiden en bisamiden van het merk Armoslip en Kemamide voor alle bestellingen met $ 1,00 tot $ 3,00 per kilo zullen stijgen. wereldwijd; gecorrigeerd voor valutaschommelingen. Deze toename is nodig om de ongekende en snelle stijging van de grondstof- en logistieke kosten te compenseren en om de service van wereldklasse te blijven bieden die door ons wereldwijde klantenbestand wordt verwacht.

Klanten met vragen kunnen contact opnemen met hun lokale verkoopmanager.

Over PMC

PMC Group is een op groei gericht, gediversifieerd, wereldwijd chemie- en kunststofbedrijf dat zich toelegt op innovatieve oplossingen voor alledaagse behoeften in een breed scala van eindmarkten, waaronder kunststoffen, consumentenproducten, elektronica, verf, verpakkingen, persoonlijke verzorging, voeding, automobiel en farmaceutische producten. Het bedrijf is gebouwd op een duurzaam model van groei door middel van innovatie en tegelijkertijd het bevorderen van sociaal welzijn. PMC opereert vanuit een wereldwijd productie-, innovatie- en marketingplatform met vestigingen in Amerika, Europa en Azië. Meer informatie over PMC en zijn activiteiten over de hele wereld is te vinden op www.pmc-group.com.

Allen Miskowiec 901-325-4943
Global Business Director