Lunaphore kondigt de benoeming aan van Matthias Weber, voormalig president van Leica Biosystems, tot lid van de Raad van Bestuur

Matthias Weber - The new member of Lunaphore’s Board of Directors (Photo: Business Wire)

LAUSANNE, Zwitserland--()--Lunaphore Technologies SA, een Zwitsers biowetenschappelijk bedrijf dat innovatieve apparatuur van de volgende generatie voor kankeronderzoek ontwikkelt, kondigt de benoeming aan van Matthias Weber, voormalig voorzitter van Leica Biosystems, in de Raad van Bestuur.

De heer Weber heeft uitgebreide ervaring op het gebied van kankerdiagnostiek en immunohistochemie, gekenmerkt door uitmuntendheid in een reeks diverse strategische functies, waaronder productmanagement, R&D, operaties, verkoop en marketing, en met name als president bij Leica Biosystems, een functie die hij bekleedde. tussen 2012 en 2019.

Irene Tamayo
Lunaphore Corporate Communications