Schlumberger benoemt Dr. Katharina Beumelburg als Chief Strategy en Sustainability Office

Duurzaamheid verhogen om de bedrijfsstrategie te sturen

HOUSTON--()--Schlumberger kondigde vandaag de benoeming aan van Dr. Katharina Beumelburg in de functie van Chief Strategy en Sustainability Officer, Schlumberger Limited, rapporterend aan Olivier Le Peuch, Chief Executive Officer. De benoeming gaat in op maandag 17 mei.

Als lid van het directieteam zal Dr. Beumelburg toezicht houden op de bedrijfsstrategie, duurzaamheid, marketing- en communicatieactiviteiten in het hele bedrijf.

Dr. Beumelburg komt bij Schlumberger vanuit een wereldwijd technologiebedrijf, Siemens, waar ze verschillende leidinggevende posities heeft bekleed, waaronder strategieontwikkeling waarin duurzaamheid is geïntegreerd; managementadvies; zakelijke uitmuntendheid; en operationeel beheer. In haar meest recente functie leidde ze de wereldwijde Transmission Services-activiteiten.

Giles Powell – Director of Corporate Communication, Schlumberger Limited
Tel: +1 (713) 375-3494
communication@slb.com

Investors