Confluent lanceert Confluent voor Kubernetes, de snelste weg naar het bouwen van een privécloud Apache Kafka-service voor data in beweging

Nu kunnen organisaties snel data in beweging zetten op hun privé-infrastructuur met de eenvoud, elasticiteit en betrouwbaarheid van cloud eigen datasystemen

MOUNTAIN VIEW, Californië--()--Confluent, Inc., het platform om data in beweging te brengen, heeft vandaag Confluent voor Kubernetes aangekondigd, het eerste platform dat speciaal is gebouwd om cloud eigen mogelijkheden naar datastromen in privé-infrastructuren te brengen. Om het gemakkelijker en sneller te maken om de waarde van data in beweging in een hele organisatie te benutten, maakte Confluent gebruik van zijn expertise in het beheren van duizenden Apache Kafka®-clusters in Confluent Cloud om dezelfde cloud eigen ervaring te bieden voor on-premise omgevingen. Deze cloud-native mogelijkheden zijn essentieel voor het draaien van moderne dataplatforms en zijn nu overal beschikbaar waar de applicaties en data van een organisatie zich bevinden. Binnen enkele minuten is het nu mogelijk om een private cloud Kafka-service te bouwen die applicaties aandrijft die steeds belangrijker worden voor hoe organisaties floreren.

Lyn Canilao
pr@confluent.io