Velodyne Lidar CEO Anand Gopalan Uitgelichte spreker bij Reuters Smart Infrastructure & Energy Week

Gopalan bespreekt hoe de convergentie van intelligente infrastructuur en verbonden en geautomatiseerde voertuigen slimme gemeenschappen en veiligere mobiliteit zal creëren

Velodyne Lidar CEO Anand Gopalan will speak on intelligent infrastructure and the convergence of connected and autonomous vehicles at the Smart Infrastructure & Energy Week online event. Gopalan will discuss how this convergence, powered by lidar hardware and software, can drive autonomous solutions that advance safe, sustainable and accessible transportation and smart communities. (Photo: Velodyne Lidar)

SAN JOSE, Californië--()--Velodyne Lidar, Inc. (Nasdaq: VLDR, VLDRW) kondigde vandaag aan dat CEO Anand Gopalan zal spreken over intelligente infrastructuur en de convergentie van verbonden en autonome voertuigen tijdens de Smart Infrastructure & Energy Week online evenement. Gopalan zal bespreken hoe deze convergentie, aangedreven door lidar-hardware en -software, autonome oplossingen kan aandrijven die veilig, duurzaam en toegankelijk transport en slimme gemeenschappen bevorderen.

Velodyne Investor Relations
InvestorRelations@velodyne.com