Digitale transformatie en duurzaamheid Evangelist Vijay Sethi wordt lid van de adviesraad van Cyble

Digital Transformation and Sustainability Evangelist Vijay Sethi Joins the Advisory Board of Cyble (Photo: Business Wire)

ALPHARETTA, Ga.--()--Cyble, een door AI aangedreven, door Y Combinator gesteund cyberinformatiebedrijf dat organisaties voorziet van darkweb/cybercrime monitoring en mitigatiediensten, kondigde vandaag de toevoeging aan van vooraanstaande technologie- en duurzaamheidsevangelist Vijay Sethi aan haar adviesraad. Vijay heeft een rijke ervaring in het adviseren en begeleiden van corporates en startups in verschillende facetten van management, digitale transformatie en duurzaamheid.

“Als belangrijk lid van onze adviesraad, zullen de inzichten van Vijay helpen bij het sturen van onze strategische ontwikkelingsinitiatieven. Zijn benoeming is in lijn met Cyble’s toewijding om onze doelen te bereiken door te zorgen voor duurzame groei, operationele uitmuntendheid te behouden, een cultuur van innovatie tot stand te brengen en de normen voor corporate governance te verhogen. Terwijl Cyble doorgaat met het leveren van geavanceerde dreigingsinformatie aan zijn eindklanten, kijk ik ernaar uit om met Vijay samen te werken terwijl Cyble blijft groeien en zich over onbekende gebieden uitstrekt ”, zegt Manish Chachada, COO en medeoprichter van Cyble.

Medha Roy Chowdhury
EMAIL:  Enquiries@Cyble.io