HCL bouwt een nieuwe digitale basis voor Hitachi ABB Power Grids

Meerjarige overeenkomst om bedrijfstransformatie te stimuleren via een moderne, onafhankelijke IT-organisatie

NOIDA, India--()--HCL Technologies (HCL), een toonaangevend wereldwijd technologiebedrijf, kondigde vandaag een meerjarig contract aan met Hitachi ABB Power Grids, de leider in duurzame, digitale energieoplossingen, om een nieuwe ‘greenfield’ digitale basis te bouwen als onderdeel van een wereldwijd transformatieprogramma. Door deze opdracht zal HCL Hitachi ABB Power Grids helpen bij het opzetten van een nieuwe, efficiënte en moderne, onafhankelijke IT-organisatie. De opdracht zal de voortdurende bedrijfstransformatie ondersteunen door de afhankelijkheid van de historische IT-diensteninfrastructuur van ABB te verminderen.

HCL Technologies

Meenakshi Benjwal, US