RMS, wereldleider in catastrofemodellen, lanceert eerste klimaatverandering modellen die nieuwe risico-inzichten mogelijk maken

Nieuwe modellen voor klimaatverandering tonen de impact van klimaatverandering op verliezen; Verliezen door orkanen kunnen tegen 2050 met 24 procent toenemen

NEWARK, Californië--()--RMS, ‘s werelds toonaangevende bedrijf voor catastrofe-risicomodellering en -oplossingen, heeft onthuld dat volgens zijn nieuwe klimaatverandering modellen en op basis van de huidige blootstellingen, verzekerde average annual losses (AAL) van Noord-Atlantische orkaanwind zou tegen 2050 met maar liefst 24 procent kunnen toenemen, en de Europese AAL voor overstromingsrisico’s zou tegen 2050 met wel 59 procent kunnen toenemen, als er geen verzachtende factoren zijn genomen.

For More Information Contact:

Devonne Cusi (U.S.)
(U.K.) +1 551 226 1604
PRTeam@rms.com

Brian Norris, Cicero
RMS@cicero-group.com

For More Information Contact:

Devonne Cusi (U.S.)
(U.K.) +1 551 226 1604