Chestertons Global breidt voetafdruk uit met nieuwe kantoren in het Caribisch gebied, Europa en Noord-Afrika

LONDEN--()--Het wereldwijde makelaarskantoor Chestertons Global Franchise Holdings Limited heeft vandaag aangekondigd dat Chestertons Cyprus zich heeft aangesloten bij het groeiende netwerk, dat het afgelopen jaar een snelle groei heeft doorgemaakt.

Sinds Chestertons Ionian, met het hoofdkantoor in Corfu, begin maart 2020 aan boord werd verwelkomd als de eerste Global Franchise Partner, is het bedrijf steeds sterker geworden, met nieuwe teams die zich aansluiten bij het Chestertons-netwerk op de volgende locaties: Barbados, Antigua en Barbuda, Portugal, Marokko, de Costa del Sol, Gibraltar en nu Cyprus.

Chestertons Cyprus, onder leiding van directeur Andrew Constantinou, heeft zijn eerste kantoor geopend in Paphos, met plannen voor extra kantoren in de maak. Nu de openingen in Portugal en Costa del Sol vijf kantoren per stuk aan het netwerk hebben toegevoegd, heeft het nieuwe franchiseaanbod tot nu toe in totaal 16 kantoren opgeleverd, waardoor het aantal onroerend goed vermeldingen in de boeken van het wereldwijde bedrijf met 300% is toegenomen.

Jamie Till
chestertons@instinctif.com / 0207 457 2020