American Express Global Commercial Services Group President neemt deel aan MoffettNathanson Payments, Processors, en IT Services Summit

NEW YORK--()--American Express (NYSE: AXP) Group President of Global Commercial Services, Anna Marrs, zal deelnemen aan de MoffettNathanson Payments, Processors, en IT Services Summit die virtueel wordt gehouden op dinsdag 11 mei 2021 om 2 uur. p.m (ET). Mevrouw Marrs zal deelnemen aan een vraag-en-antwoordsessie met betrekking tot de wereldwijde commerciële activiteiten van het bedrijf.

Een live audiowebcast zal voor het grote publiek toegankelijk zijn via de American Express Investor Relations-website op http://ir.americanexpress.com. Een audio-herhaling van de presentatie is na het evenement beschikbaar op hetzelfde websiteadres.

OVER AMERICAN EXPRESS

American Express is een wereldwijd geïntegreerd betalingsbedrijf dat klanten toegang biedt tot producten, inzichten en ervaringen die levens verrijken en zakelijk succes opbouwen. Ga voor meer informatie naar americanexpress.com en neem contact met ons op via facebook.com/americanexpress, instagram.com/americanexpress, linkedin.com/company/american-express, twitter.com/americanexpress en youtube.com/americanexpress.

Media:
Leah Gerstner, leah.m.gerstner@aexp.com, 212-640-3174