RMS kondigt nieuwe modellen en RiskLink versie 21.0 aan

Hoogwaardige modellen maken een betere risicoselectie, betere prijzen en sterkere portfolio's mogelijk

NEWARK, Californië--()--RMS, 's werelds toonaangevende bedrijf voor modellering en oplossingen voor rampenrisico's, kondigt vandaag nieuwe modellen aan.

Tijdens de jaarlijkse RMS Exceedance-conferentie zei Mohsen Rahnama Ph.D., Chief Risk Modelling Officer en Executive Vice President: “Risico's worden steeds complexer en verbondener. RMS is gericht op het leveren van de hoogste kwaliteit en meest transparante, robuuste catastrofemodellen aan de sector in deze omgeving. Met de nieuwe modellen voor binnenlandse overstromingen en wereldwijde overstromingsgevaarkaarten richten we ons op een belangrijke reeks regio's waar overstromingen het grootste gevaar vormen, en dekken nu 100 procent van de wereldwijde overstromingspremies. De belangrijke update van de RMS North Atlantic Hurricane-modellen bevat de nieuwste wetenschap en past de lessen van 2017 toe."

Devonne Cusi (U.S.)
PRTeam@rms.com

Brian Norris, Cicero (U.K.)
RMS@cicero-group.com

Devonne Cusi (U.S.)
PRTeam@rms.com

Brian Norris, Cicero (U.K.)
RMS@cicero-group.com