Moody’s TCFD-rapport voor 2020 belicht de voortgang van klimaatactie

NEW YORK--()--Moody’s Corporation (NYSE:MCO) heeft vandaag haar 2020-rapport van de Task Force on Climate-related Financial Disclosures (TCFD) gepubliceerd, waarin de inzet van het bedrijf voor klimaatactie wordt benadrukt en de steun voor consistentere en beter vergelijkbare duurzaamheidsinformatie wordt herbevestigd.

“We zijn er trots op dat we onze doelstellingen op het gebied van milieuduurzaamheid hebben overtroffen en dat we klimaat gerelateerd risicobewustzijn en kansen volledig hebben geïmplementeerd in de bedrijfsstrategie, corporate governance en risicobeheer van Moody”, aldus Mark Kaye, Chief Financial Officer, Moody’s Corporation. “Moody’s zal doorgaan met het bevorderen van duurzaamheid in onze activiteiten en wereldwijde toeleveringsketen, en zal onze producten en diensten aanpassen om klimaatoverwegingen op te nemen en te verdedigen.”

SHIVANI KAK
212.553.0298