project44 breidt netwerkdekking in China uit voor realtime zichtbaarheid van transport

CHICAGO--()--project44, de wereldleider in geavanceerde zichtbaarheid voor verladers en logistieke dienstverleners, zal zijn realtime trackingdiensten voor zendingen in China uitbreiden, waardoor klanten dezelfde transportzichtbaarheid krijgen als in volgroeide markten zoals Noord-Amerika en Europa. Deze uitbreiding zal de middelen van het bedrijf richten op zichtbaarheid in Azië om zijn visie voor wereldwijde end-to-end zichtbaarheid in alle transportmodi te vervullen.

Nu logistieke gebeurtenissen in Azië schokgolven over de westerse markten blijven veroorzaken, is de ondoorzichtigheid van de Aziatische vrachtwagermarkten een zwakke schakel in de wereldwijde toeleveringsketens geworden. Naarmate het economisch herstel versnelt, staan wereldwijde toeleveringsketens onder druk om de flexibiliteit, voorspelbaarheid en efficiëntie te verbeteren.

Charlie Pesti
Director, Marketing