Introductie van Talkdesk Workspace, een aanpasbare interface die is ontworpen om een betere manier te bieden om superieure klantervaringen te bieden in contactcentra

Met het gedurfde nieuwe logo en de slogan van Talkdesk, maakt Workspace ongekende aanpassingen, personalisatie en uitbreidbaarheid mogelijk om er uw contactcentrum van te maken

• Talkdesk Workspace brengt alle klantbelevingstoepassingen en -gegevens samen op één scherm en stelt ondernemingen in staat de ideale interface te creëren voor elke rol in het contactcenter
  • Het bedrijf lanceert ook Talkdesk Builder, een complete set tools – inclusief API’s, SDK’s, low-code en no-code interfaces – voor onbeperkte en versnelde aanpassing van het contactcenter tussen werkruimten, routing, rapportage en integraties

SAN FRANCISCO--()--Talkdesk®, Inc., de wereldwijde leider op het gebied van klantervaring voor door klanten geobsedeerde bedrijven, heeft vandaag Talkdesk Workspace gelanceerd, een uniform en aanpasbaar platform dat alle customer experience (CX) op één scherm brengt. Dankzij de flexibiliteit van het ontwerp kunnen ondernemingen de ideale interface creëren voor elke rol in het contactcenter, waardoor ze een gepersonaliseerde manier krijgen om uitzonderlijke klantervaringen te bieden in een digitaal tijdperk.

Americas
Camille Beasley