Wipro behaalt de competentiestatus voor AWS-mainframemigratie

NEW YORK & BANGALORE, India--()--Wipro Limited (NYSE: WIT, BSE: 507685, NSE: WIPRO), een toonaangevend wereldwijd bedrijf op het gebied van informatietechnologie, consulting en bedrijfsprocessen diensten, heeft vandaag bekendgemaakt dat het de Amazon Web Services (AWS) Mainframe Migration Competency status heeft behaald. Deze benoeming erkent dat Wipro bewezen oplossingen, praktijken en klantsuccessen heeft in het migreren van zowel mainframe applicaties als data naar AWS.

AWS-klanten zijn zich bewust van de complexiteit van een mainframemigratie en zoeken beproefde methodologie├źn, tools en best practices om succesvolle migraties mogelijk te maken. Het AWS Partner Network (APN) speelt een cruciale rol bij deze inspanningen door toegang te bieden tot volwassen technologische producten en diensten voor mainframe-migraties van klanten van AWS Partners met bewezen oplossingen en expertise.

Media Contact:
Nisha Chandrasekaran