Maak kennis met het HARMAN Ignite Store Developers Portal: Speciale automotive hub voor Android-ontwikkelaars

Portaal stroomlijnt het ontwerp, de ontwikkeling en de certificering van Android-apps – waardoor ontwikkelaars van derden hun applicaties kunnen indienen, certificeren en implementeren in de auto.

STAMFORD, Conn.--()--HARMAN, een volledige dochteronderneming van Samsung Electronics Co., Ltd. gericht op verbonden technologieën voor auto-, consumenten- en bedrijfsmarkten, kondigde vandaag de introductie aan van het HARMAN Ignite Store Developers Portal – een ontwikkelaarshub gewijd aan de ontwikkelaarsgemeenschap van Android Automotive. Via het Developers Portal kunnen degenen die zich ontwikkelen naar het open besturingssysteem Android Automotive automotive-apps implementeren – die OEM’s vervolgens eenvoudig kunnen opschalen en beheren om nieuwe digitale touchpoints met hun klanten aan te sturen via de HARMAN Ignite Store.

Dawn Geary
Director, Global Communications – Automotive