Colicity Inc. kondigt de afzonderlijke handel aan van zijn gewone aandelen en warrants van klasse A, die aanvangt op of rond 16 april 2021

NEW YORK--()--Colicity Inc. (het “Bedrijf”) kondigde aan dat houders van de eenheden verkocht in de eerste openbare aanbieding van het bedrijf van 34.500.000 eenheden, inclusief de uitoefening door de underwriters van hun volledige overtoewijzingsoptie voor 4.500.000 eenheden, voltooid op 26 februari 2021 (het “Aanbod”) kan ervoor kiezen om de gewone aandelen van Klasse A en de warrants die deel uitmaken van de eenheden afzonderlijk te verhandelen, met ingang van of omstreeks 16 april 2021. Alle niet-afgescheiden deelbewijzen zullen blijven verhandelen op de Nasdaq Capital Market onder het symbool “COLIU”, en de Klasse A gewone aandelen en warrants zullen afzonderlijk worden verhandeld op de Nasdaq Capital Market onder respectievelijk de symbolen “COLI” en “COLIW”. Er worden geen fractionele warrants uitgegeven bij scheiding van de eenheden en alleen hele warrants worden verhandeld. Houders van deelbewijzen moeten hun makelaars contact laten opnemen met Continental Stock Transfer & Trust Company, de transferagent van de Vennootschap, om de deelbewijzen op te splitsen in gewone aandelen van klasse A en warrants.

Please direct all inquiries regarding Colicity Inc. to Todd Wolfenbarger at  wolfenbarger@summitslc.com / 801-244-9600.