SmartStream breidt wereldwijde voetafdruk uit met zijn nieuwste cloud-native AI-applicatie

LONDEN--()--SmartStream Technologies, de aanbieder van financiële Transaction Lifecycle Management (TLM®) oplossingen kondigt vandaag de lancering aan van SmartStream Air versie 3, ontworpen om wereldwijde klanten te ondersteunen op het Microsoft Azure platform, waardoor meer landen kunnen voldoen aan de lokale regelgeving en toegang krijgen tot verbeterde AI mogelijkheden voor het beheren van kritische data binnen de onderneming.

Veel regio’s, zoals de VAE, eisen nu Microsoft Azure voor de hosting van al hun data-eisen om hun infrastructuur te verbeteren en flexibiliteit mogelijk te maken bij het gebruik van data, en het bieden van een groter vermogen om te voldoen aan lokale regelgevende druk. SmartStream Air versie 3 is cloud-native, gedraagt zich als een consumenten app, vereist geen opleiding of IT-vaardigheden voor het gebruik en is de snelste AI data kwaliteit applicatie die vandaag beschikbaar is. SmartStream Air is altijd gehost op Amazon Web Services (AWS), en nu als gevolg van de lokale vraag, is het beschikbaar op het Microsoft Azure platform – waardoor klanten de flexibiliteit hebben om te kiezen, afhankelijk van hun regionale eisen.

For further information please contact:

Shamira Alidina, Media Relations Director, Dina Communications
Tel: +44 (0) 7801 590718
Email: shamira@dinacomms.com

Nathan Gee, Marketing Director, SmartStream Technologies
Email: nathan.gee@smartstream-stp.com

For more information, visit: www.smartstrem-stp.com

For further information please contact:

Shamira Alidina, Media Relations Director, Dina Communications
Tel: +44 (0) 7801 590718