TrueLayer zamelt $ 70 miljoen in om ‘s werelds meest waardevolle open banknetwerk op te bouwen

• Serie D-ronde geleid door nieuwe investeerder Addition, met deelname van bestaande investeerders, waaronder Anthemis Group, Connect Ventures, Mouro Capital, Northzone en Temasek. Brengt het totaal tot nu toe verhoogd tot $ 142 miljoen.
  • Extra investeerders zijn onder meer Visionaries Club, Surojit Chatterjee (CPO Coinbase), Zack Kanter (CEO Stedi), Daniel Graf (ex-Uber, Google, Twitter) en David Avgi (ex-CEO SafeCharge, CEO UniPaaS).
  • Financiering om de wereldwijde uitrol van zijn op open bank gebaseerde netwerk te versnellen en het premium productaanbod uit te breiden.

LONDEN--()--TrueLayer, Europa’s toonaangevende open bankplatform, heeft vandaag aangekondigd dat het een Series D-investeringsronde van $ 70 miljoen heeft binnengehaald onder leiding van de nieuwe investeerder Addition. De laatste verhoging weerspiegelt de groeiende vraag naar zijn op open bankieren gebaseerde diensten en markeert een nieuwe belangrijke mijlpaal voor TrueLayer in zijn missie om financiering te openen door een open banknetwerk op te bouwen dat betalingen, financiële gegevens en identiteit samenbrengt om opnieuw te definiëren hoe mensen uitgeven, opslaan en online afhandelen.

Geoff Whitehouse
PR and Communications Lead