SEGRON kondigt nieuwe financieringsronde aan om uit te breiden naar sectoren die voortbouwen op COVID-19 en de digitale transformatie versnellen

Tot op heden $10 miljoen opgehaald bij OTB Ventures, Credo en vermogende investeerders

>300% groei verwacht in het komende jaar om een run-rate omzet van meer dan $5m te bereiken

Ervaren senior team uitgebreid, met 30% meer personeel

Leiderschap in telecom, uitbreiding naar nieuwe markten met eerste overeenkomst in Noord-Amerika

AMSTERDAM--()--SEGRON, een leider in de volgende generatie van actief testen, kondigt vandaag de voltooiing aan van een nieuwe financieringsronde, waarmee het totaal opgehaalde kapitaal tot op heden op $10 miljoen komt. De financieringsronde, geleid door OTB Ventures en Credo, komt op een moment dat het bedrijf een leidende positie heeft verworven in automatiseringsdiensten voor de telecomsector. De opbrengsten van de kapitaalverhoging zullen worden gebruikt om internationale groei te financieren en uit te breiden naar nieuwe industriƫle verticals die een heropleving van de vraag en versnelde digitale adoptie zien als gevolg van de progressie van de Covid-19 pandemie.

Rob Mindell / Valerija Cymbal
FTI Consulting