Velodyne Lidar kondigt meerjarige overeenkomst aan met AGM Systems LLC

AGM Systems lanceert nieuwe op Velodyne Lidar gebaseerde UAV-kaartoplossing voor toonaangevende energiebedrijven wereldwijd

AGM Systems will utilize Velodyne’s Ultra Puck lidar sensor in their new AGM-MS3 Unmanned Aerial Vehicle (UAV) mapping solution. This solution is their second generation of one of the most popular UAV lidar scanning technologies for mapping in Russia. (Photo: AGM Systems)

SAN JOSE, Californië--()--Velodyne Lidar, Inc. (Nasdaq: VLDR, VLDRW) heeft vandaag een meerjarige overeenkomst aangekondigd met AGM Systems LLC, die de allernieuwste hardware- en softwaretechnologie levert voor de verzameling, verwerking en analyse van lucht- en mobiele kaartgegevens. AGM Systems zal Velodyne’s Ultra Puck lidar-sensor gebruiken in hun nieuwe AGM-MS3 Unmanned Aerial Vehicle (UAV) kaartoplossing. Deze oplossing is hun tweede generatie van een van de meest populaire UAV-lidar-scantechnologieën voor mapping in Rusland. AGM Systems bedient wereldleiders in de energiesector met zijn multifunctionele, hoogwaardige technologie gebaseerd op Velodyne’s lidar.

InvestorRelations@velodyne.com

Landis Communications Inc.