UserTesting lanceert nieuw aanvraagproces voor zijn subsidie voor donaties aan liefdadigheidsinstellingen

Het programma voor sociale impact van UserTesting erkent organisaties die werken aan het creëren van positieve verandering binnen hun gemeenschappen

SAN FRANCISCO--()--UserTesting, een toonaangevende leverancier van on-demand menselijke inzichten, kondigde vandaag de lancering aan van een nieuwe aanvraagprocedure voor haar Charitable Giving Program, dat in het leven is geroepen om geldelijke donaties te verstrekken aan non-profit en liefdadigheidsorganisaties met initiatieven die positieve en innovatieve veranderingen in hun gemeenschappen teweegbrengen.

Het Charitable Giving Program, gelanceerd in de zomer van 2020, is een programma dat elk kwartaal een subsidie ​​verstrekt aan een non-profitorganisatie of liefdadigheidsorganisatie wereldwijd om hun missie te bevorderen. De eerste twee subsidieontvangers van het programma waren mRelief, een non-profitorganisatie die zich inzet om de toegang tot SNAP-voordelen (voedselbonnen) te vergroten, en CaringBridge, een wereldwijd sociaal netwerk zonder winstoogmerk dat familie en vrienden helpt te communiceren met en dierbaren te ondersteunen tijdens een gezondheidsreis. Dergelijke bedrijven gebruiken het geld om verder te bouwen aan hun missies om gemeenschappen in nood te ondersteunen.

UserTesting, Inc.
Chris Halcon