Schlumberger en Microsoft breiden partnerschap uit om open, enterprise-schaal datamanagement naar de energiebranche te brengen

Partnership introduceert de eerste, AI-verbeterde cloud-native oplossing voor het OSDU ™ -dataplatform geoptimaliseerd voor Microsoft Azure

LONDON & REDMOND, Washington--()--Schlumberger en Microsoft kondigden een uitgebreid strategisch partnerschap aan om nieuwe technologieën voor de energiebranche te versnellen. Het eerste aanbod, de Schlumberger Enterprise Data Management Solution voor het OSDU Data Platform – een nieuwe industriestandaard voor energiedata – is vandaag beschikbaar. Energiebedrijven zullen nu profiteren van een OSDU-compatibele oplossing en de mogelijkheid om naadloos verbinding te maken met de DELFI cognitieve E & P-omgeving van Schlumberger. De Enterprise Data Management-oplossing is klaar voor wereldwijde klanten om te worden geïmplementeerd op Microsoft Azure, het wereldwijde publieke cloudplatform van Schlumberger voor OSDU-compatibele oplossingen.

Giles Powell – Director of Corporate Communication, Schlumberger Limited
Tel: +1 (713) 375-3494
communication@slb.com

Microsoft Media Relations, WE Communications for Microsoft