Tigo onthult Optimizer die past bij toonaangevende zonnepanelen tot 700W

Innovatieve en flexibele IEC-gecertificeerde TS4-A-O ondersteunt modules en omvormers over de hele wereld

CAMPBELL, Californië--()--Tigo Energy, Inc., de wereldwijde leider in de zonne-energiesector op het gebied van Flex-MLPE (Module Level Power Electronics), heeft vandaag een nieuwe versie aangekondigd van zijn vlaggenschip TS4-AO-optimizer, die zijn nominale module verhoogt vermogen tot een toonaangevende 700 watt. Het nieuwe product is IEC-gecertificeerd en een nieuwe mijlpaal in Tigo’s lange staat van dienst van leiderschap in innovatieve MLPE-oplossingen die PV-installaties verbeteren van woon- tot utiliteitsschaal.

Tigo heeft de nieuwe optimalisatieoplossing uitgebracht om het vermogen van PV-modules voor te blijven, dat jaar na jaar aanzienlijk is toegenomen. Het heeft het hoogste wattage per module van alle in de handel verkrijgbare optimizers op de markt, waardoor het kan werken met de nieuwste PV-modules, inclusief zeer efficiënte en bifaciale modules.

John Lerch
408.402.0802 x430