Walton kondigt een uitkering aan van CAD $40,5 miljoen aan investeerders in Roll-Up Corporation

CALGARY, Alberta--()--Walton, een bedrijf voor vastgoedinvesteringen en grondactiva met US $ 3,39 miljard onder beheer, is verheugd een aanzienlijke uitkering aan investeerders aan te kondigen van in totaal CAD $ 40,5 miljoen. De distributie werd op 16 maart 2021 goedgekeurd door de door Walton beheerde Roll-Up Corporation (RUC). De uitkering zal op 8 april 2021 aan de aandeelhouders van RUC worden betaald.

RUC werd gevormd door de fusie van 134 Canadese landentiteiten voorafgaand aan de ontwikkeling en heeft meer dan 27.000 aandeelhouders. De Corporation bezit gezamenlijk een belang in 21.533 acres grond vóór ontwikkeling in belangrijke groeimarkten in de Verenigde Staten en Canada. Dit is de tweede uitkering aan investeerders in RUC, waarbij deze uitkering $ 0,60 per aandeel vertegenwoordigt.

RUC-investeerders hebben in totaal CAD $ 48,8 miljoen aan uitkeringen ontvangen. Tot op heden zijn de twee uitkeringen gelijk aan $ 0,71 per aandeel en vertegenwoordigen ze een percentage van ongeveer 8,4% per aandeel op basis van de meest recente prijs per aandeel van $ 8,46.

Jennifer Whittle
jwhittle@lavidge.com