Organigram en BAT vormen samenwerking productontwikkeling – inclusief strategische investering van BAT voor 19,9% aandelenbelang

Versnelt de R & D- en productpijplijnontwikkeling van Organigram, biedt een zinvolle kapitaalinjectie van ~ C $ 221 miljoen en versterkt het vermogen van Organigram om te concurreren op bestaande markten en uit te breiden naar de VS en internationaal

MONCTON, New Brunswick--()--Organigram Holdings Inc. (“OGI”, TSX: OGI en NASDAQ: OGI) is verheugd een strategische investering van C $ 221 miljoen aan te kondigen van een volledige dochteronderneming van BAT (LSE: BATS en NYSE: BTI). De BAT-dochteronderneming heeft ingeschreven op ongeveer 58,3 miljoen gewone aandelen van OGI, wat een aandelenbelang van 19,9% vertegenwoordigt na de transactie voor een totale opbrengst van ongeveer C $ 221 miljoen (“Investeringsopbrengst”) tegen een prijs per aandeel van C $ 3,792, gebaseerd op een vijfdaagse naar volume gewogen gemiddelde prijs op de TSX die eindigt op 9 maart 2021.

For Investor Relations enquiries, please contact:
Amy Schwalm
Vice President, Investor Relations
amy.schwalm@organigram.ca

For Media enquiries, please contact:
Marlo Taylor
mtaylor@gagecommunications.ca

For Investor Relations enquiries, please contact:
Amy Schwalm
Vice President, Investor Relations
amy.schwalm@organigram.ca

For Media enquiries, please contact: