HD-PLC Alliance ontwikkelt zijn wereldwijde activiteiten op het gebied van high-speed power line-communicatie en high-speed bedrade communicatie

In maart zal een gezamenlijk webinar met IEEE SA worden gehouden. Er is een wereldwijde website gelanceerd

FUKUOKA, Japan--()--Vorig jaar lanceerde HD-PLC Alliance, Fukuoka, Japan (Alliance) het “Global Strategy Preparatory Office”, een nieuwe ad-hoc werkgroep, ter ondersteuning van de vooruitgang van IoT-migratie die leidt tot een dramatische groei van de behoefte aan high-speed PLC in verschillende systemen zoals slimme meter, factory-automation (FA), building-automation (BA), zonne-energieopwekking, slimme straatverlichting, slimmer-stad, slimmer -huis, etc.

De Alliantie kondigt vandaag verschillende initiatieven aan als onderdeel van de ontwikkeling van haar wereldwijde activiteiten.

Ten eerste zal de Alliantie aanstaande donderdag 18 maart samen met IEEE SA een HD-PLC wereldwijd webseminar (webinar) houden om haar ecosysteemvoetafdruk te demonstreren.

HD-PLC Alliance
Takanori Miyake, Ryoji Kido,