Dole lanceert ‘The Dole Way’-duurzaamheidscampagne

Campagne illustreert de inspanningen en doelstellingen van Dole op het gebied van duurzaamheid – voor mensen, voor de natuur en voor voedsel

The Dole Way framework paves the way for further improvements in areas where Dole believes it can make the biggest positive impacts (Photo: Business Wire)

CHARLOTTE, N.C.--()--Dole Food Company kondigde vandaag de lancering aan van een geïntegreerde duurzaamheidscampagne gericht op het versterken van haar inzet voor de belangrijkste bedrijfsbrede duurzaamheidsdoelen die in 2020 zijn gelanceerd onder ‘The Dole Way’. Als leider in de AGF-industrie voor meer dan 150 jaar, gelooft Dole in het nakomen van haar belofte om duurzaamheid, transparantie, maatschappelijk verantwoord ondernemen en vertrouwen te vergroten.

De campagne ‘The Dole Way’ ging van start met een live, intern evenement op 25 februari, geleid door Dole’s president en chief executive officer, Johan Linden, en zal de komende maanden worden voortgezet door middel van geïntegreerde sociale media-inspanningen van eigen makelij.

US Contact: William Goldfield
818-874-4647