Aviatrix haalt $ 75 miljoen op in Serie D-financiering

General Catalyst leidt de laatste investeringsronde

SANTA CLARA, Californië--()--Aviatrix, het cloud netwerkplatform, heeft vandaag aangekondigd dat het $ 75 miljoen aan Series D-financiering heeft opgehaald. De ronde werd geleid door General Catalyst en omvat nieuwe investeerders Greenspring Associates, Meritech Capital en TrueBridge Capital Partners. Bestaande investeerders CRV, Formation 8, Ignition en Liberty Global Ventures namen ook deel aan deze ronde. Dit brengt de totale financiering van het bedrijf op $ 151 miljoen. Quentin Clark van General Catalyst zal toetreden tot de Raad van Bestuur van het bedrijf.

“Of het nu on-prem of in de cloud is, ondernemingen hebben zich nooit op hun gemak gevoeld in IT-oplossingen van één leverancier. Als gevolg hiervan zal de acceptatie van multicloud alleen maar toenemen naarmate bedrijven blijven migreren naar de cloud, ” aldus Quentin Clark, algemeen directeur van General Catalyst. “Aviatrix is ​​deze trend ver vooruit geweest door het platform te bouwen dat de complexiteit van het beheer van een multi-cloud-omgeving wegneemt. We zien hier echt potentieel voor het creëren van categorieën voor CEO Steve Mullaney en zijn team.”

Aviatrix
Dmitry Lipkin