MSCI lanceert Investment Solutions as a Service in samenwerking met Microsoft

MSCI Investment Solutions as a Service zal de cloud en AI van Microsoft gebruiken om investeerders in staat te stellen betere portefeuilles op te bouwen voor een betere wereld

NEW YORK--()--MSCI Inc. (NYSE: MSCI), een toonaangevende leverancier van hulpmiddelen en diensten ter ondersteuning van investeringsbeslissingen, heeft vandaag de ontwikkeling aangekondigd van Investment Solutions as a Service voor de wereldwijde investeringssector in samenwerking met Microsoft Corp. nieuwe dienst stelt institutionele beleggers in staat de volgende generatie technologie├źn, geavanceerde analyses en big data te gebruiken om te anticiperen op belangrijke strategische en investeringsuitdagingen en deze aan te pakken.

Gebouwd om langetermijn technologie en datatrends af te stemmen op de onmiddellijke behoeften van investeerders, combineert de dienst de cloud- en AI-technologie├źn van Microsoft met de uitgebreide datasets, analytische modellen en diepgaande expertise van de wereldwijde investeringssector van MSCI om de besluitvorming over investeringen van de volgende generatie mogelijk te maken.

Investor Inquiries
investor.relations@msci.com
Salli Schwartz, MSCI +1 212 804 5306

Media Inquiries