Tech Mahindra lanceert eerste Global Chess League

GM Viswanathan Anand, vijfvoudig wereldkampioen schaken aan boord als mentor, adviseur en facilitator van de League

De nieuwe Chess League om de sport over de hele wereld te revolutioneren en populair te maken

NEW DELHI, India & DALLAS & LONDEN--()--Tech Mahindra Ltd., een van de snelst groeiende wereldwijde IT-bedrijven en een toonaangevende leverancier van diensten en oplossingen voor digitale transformatie, consulting en zakelijke re-engineering, heeft vandaag de lancering aangekondigd van een eerste in zijn soort fygitale (fysieke en digitale) Global Chess League. Het kondigde ook aan dat Viswanathan Anand, vijfvoudig wereldkampioen schaken en de Indiase schaakgrootmeester, de competitie zullen begeleiden, samenwerken, adviseren en helpen vorm te geven. Met zijn motiverende en inspirerende status over de hele wereld als individu en schaakkampioen, zal Anand helpen de groei van het schaken te katalyseren en de sport verder uit te bouwen die zijn hele leven heeft bepaald terwijl hij samenwerkt met de Tech Mahindra Global Chess League en haar gezicht voor het wereldwijde publiek en zijn fans.

Abhilasha Gupta, Global Corporate Communications and Public Affairs
Email:  Abhilasha.Gupta@TechMahindra.commedia.relations@techmahindra.com