Posiflex kondigt Android 10 Google Mobile Services-certificering voor kioskplatforms aan

Hiermee kunnen Enterprise MDM-platforms gebruikmaken van Android OS- en GMS-functies, waaronder Google Play Store-applicaties

Mogelijk gemaakt door POSIFLEX, gecertificeerd door GMS (Afbeelding: Business Wire)

NEW TAIPEI CITY, Taiwan--()--Posiflex Technology, Inc., een wereldleider in het ontwerp en de fabricage van POS-, kiosk-, computer- en zelfbedieningsrandapparatuur voor transacties, kondigt met trots een nieuwe Android 10 GMS-certificering aan , van toepassing op het kiosk-portfolio van zowel Posiflex als KIOSK Information Systems (KIOSK).

Owen Chen, CEO van Posiflex, merkt op: “Deze nieuwe mijlpaal voor de certificering van Android 10 GMS is behoorlijk significant. Door GMS-gecertificeerde kiosken aan te bieden, kunnen Google Play en andere GMS-applicaties op onze Android-platforms worden geïnstalleerd. Het stroomlijnt de introductie op het beproefde en veilige netwerk van Google en ontsluit kiosktoegang tot het volledige pakket aan applicaties in de Google Play Store."

Posiflex Group Press Contact (Taiwan): Brad Chou, marketing@posiflex.com.tw

KIOSK Press Contact (US): Cheryl Madeson, VP Marketing and Communications, cmadeson@kiosk.com

Posiflex Group Press Contact (Taiwan): Brad Chou, marketing@posiflex.com.tw