HUBUC werkt samen met IDEMIA om een dynamische CVV MOTION CODE™ -kaart te leveren om fraude te helpen bestrijden

• HUBUC, aanbieder van geïntegreerde financiële diensten, lanceert een nieuw kaartaanbod voor klanten in heel Europa
  • Samenwerking met IDEMIA om betaalkaarten aan te bieden met MOTION CODE™ -technologie – een dynamische beveiligingscode om winkeliers en kaarthouders te beschermen tegen fraude
  • Volgens de laatste cijfers van de Europese Centrale Bank bedragen de verliezen door fraude met niet-Europese betaalkaarten € 1,4 miljard per jaar

(Photo: Business Wire)

COURBEVOIE, Frankrijk--()--HUBUC, aanbieder van geïntegreerde financiële diensten, kondigt de lancering aan van betaalkaarten die worden ondersteund door MOTION CODE™ – een dynamische CVV-technologie – van IDEMIA, de wereldleider in Augmented Identity, voor online winkelen in heel Europa.

HUBUC is een nieuwe ingebedde financiële dienstverlener die een aantal betalingsmogelijkheden biedt, waaronder kaartuitgifte, vanaf één enkel platform, waarbij de IDEMIA MOTION CODE™ -server is geïntegreerd. Onder het gezamenlijke project kan HUBUC klanten zeer veilige betaalkaarten aanbieden op basis van IDEMIA’s MOTION CODE™ -technologie. De traditionele statische 3-cijferige CVV-code die op de achterkant van de kaart is gedrukt, wordt vervangen door een mini-scherm dat een dynamische en periodiek vernieuwde code (CVV2) weergeeft.

IDEMIA
Hanna Sebbah