HCL Foundation blijft zich inzetten om het plattelandsleven te verbeteren; Kondigt INR 16,5 Crore ($ 2,27 miljoen) subsidie aan ngo’s aan in de zesde editie van HCL Grant

Door ngo’s te ondersteunen bij het creëren van kaders voor sociale verandering, wil HCL Grant verhalen over ontwikkelingstransformatie samen creëren

NOIDA, India--()--HCL Foundation, de afdeling maatschappelijk verantwoord ondernemen van HCL Technologies Ltd., heeft vandaag de winnaars bekendgemaakt van de zesde ronde van de HCL Grant, een vlaggenschipprogramma gericht op het versterken van India’s ‘vijfde positie’ van ngo’s die werken richting natievorming.

De drie ngo’s, elk een in de ontwikkelingsgebieden milieu, gezondheid en onderwijs, ontvangen elk een subsidie van INR 5 crore ($ 685.000) voor een drie- tot vijfjarig project. Bovendien ontvangen twee finalisten in elke categorie een eenjarige subsidie van INR 25 lakhs ($ 34.000), wat een totale subsidie van INR 16,5 crore oplevert.

HCL Technologies
Anne Coyle, US