Denodo is een keuze van de klant in het 2021 Gartner Peer Insights ‘Voice of the Customer’: Data Integration Tools rapport

91% van de recensenten toont zich bereid Denodo aan te bevelen

PALO ALTO, Calif.--()--Denodo, de leider in datavirtualisatie, heeft vandaag aangekondigd dat het is uitgeroepen tot een keuze van de klant in het Gartner Peer Insights “Voice of the Customer”: Data Integration Tools, 8 februari, 2021 rapport. Met een algemene beoordeling van 4,6 uit 5 is Denodo een van de slechts twee leveranciers die in deze markt voor 2021 tot ‘Customers’ Choice’ werd uitgeroepen, onder 17 leveranciers die in het rapport zijn opgenomen. Van de 56 beoordelingen die Denodo van klanten kreeg, is 91% bereid Denodo aan te bevelen.

De volledige lijst met gebruikersrecensies en beoordelingen van Gartner Peer Insights die binnen de twaalf maanden eindigend op 31 december 2020 zijn gepubliceerd, kunt u hier bekijken.

Hoewel het bovenstaande is gebaseerd op feedback van klanten, is Denodo ook erkend door Gartner-experts in het Gartner Magic Quadrant for Data Integration Tools-rapport van augustus 2020, waarin Denodo is erkend als leider.

Chris McCoin or Richard Smith
McCoin & Smith Communications Inc.
508-429-5988 (Chris) or 978-433-3304 (Rick)
chris@mccoinsmith.com or rick@mccoinsmith.com

Chris McCoin or Richard Smith
McCoin & Smith Communications Inc.
508-429-5988 (Chris) or 978-433-3304 (Rick)
chris@mccoinsmith.com or rick@mccoinsmith.com