80 Level verbetert service voor het matchen van vacatures met nieuwe vacaturetool

Op abonnementen gebaseerde service versnelt het wervingsproces met nieuwe tool door toegang te krijgen tot de artist community-database

80 Level Job Posts -- great way to find quality talent or get hired, if you're looking for a new opportunity. (Graphic: Business Wire)

LOS ANGELES--()--80 Level, een toonaangevende bron van informatie voor de nieuwste innovaties in de ontwikkeling van digitale kunst en videogames, heeft vandaag de toevoeging aangekondigd van een nieuw wervingsaanbod: vacatures. De nieuwe tool maakt deel uit van de 80 Level-abonnementsservice, de premium dienst voor het matchen van banen in de videogamebranche die creatief toptalent verbindt met het inhuren van gamingbedrijven.

De nieuwe Job Posts-tool geeft bedrijven de mogelijkheid om vacatures op 80 Level te publiceren en vervolgens een samengestelde lijst van gekwalificeerde artiesten uit de Artist Community Database van het platform te krijgen. Het gestroomlijnde matchingsproces identificeert onmiddellijk / naadloos geprekwalificeerde kandidaten (artiesten die voldoen aan de criteria voor de functiebeschrijving) en produceert de lijst voor gemakkelijke directe communicatie.

“Job Posts zullen het werven en bemannen van projecten versnellen, zodat je terug kunt gaan naar waar je goed in bent: games maken”, zegt Kirill Tokarev, CEO en hoofdredacteur van 80 Level. “De alles-in-één service haalt het zoeken uit het zoekproces door kwaliteitsvolle kandidaten te markeren en een directe communicatielijn te bieden tussen talent en recruiters / wervingsmanagers.”

Media Contact:
Tyler Koke