Astra wordt de eerste beursgenoteerde Space Launch Company op NASDAQ via een fusie met Holicity

Door BlackRock beheerde fondsen en rekeningen leiden de investeringen in Astra om een nieuwe generatie ruimtediensten te lanceren om het leven op aarde te verbeteren

ALAMEDA, Californië--()--Astra, het snelste particulier gefinancierde bedrijf in de geschiedenis dat orbitale lanceringsmogelijkheden demonstreerde, en Holicity Inc. (NASDAQ: HOL) (“Holicity”), een special purpose acquisition company (“SPAC”), kondigde vandaag een definitieve overeenkomst voor bedrijfscombinatie aan die ertoe zal leiden dat Astra een beursgenoteerd bedrijf wordt. De transactie weerspiegelt een impliciete pro forma ondernemingswaarde voor Astra van ongeveer $ 2,1 miljard. Na afronding zal de transactie naar verwachting tot $ 500 miljoen aan contante opbrengsten opleveren, inclusief tot $ 300 miljoen aan contanten op de trustrekening van Holicity en een verhoogde PIPE van $ 200 miljoen geleid door fondsen en rekeningen beheerd door BlackRock.

Astra

press@astra.com