Allurion Technologies lanceert Virtual Care Suite om de ervaring van consumenten en providers te transformeren

Het bedrijf kondigt ook de lancering aan van het Allurion Assurance Plus-garantieprogramma

Loading media player...

The launch of the Allurion Virtual Care Suite and the Allurion Assurance Plus Warranty improve the provider and patient experience with the Allurion Program

NATICK, Mass.--()--Allurion® Technologies, een baanbrekende leider in de ontwikkeling van innovatieve, schaalbare en vertrouwde ervaringen met gewichtsverlies, heeft vandaag een belangrijke mijlpaal aangekondigd voor zijn AllurionTM programma voor gewichtsverlies met de lancering van zijn nieuwe digitale gezondheidsaanbod met de AllurionTM Health Tracker smartwatch, Allurion® Connected Scale, Allurion® mobiele app en het AllurionTM Clinic Dashboard, de eerste in een reeks nieuwe providerservices die samen de AllurionTM Virtual Care Suite vormen.

Whitney Cypes +1 (408)-547-7531

Whitney Cypes +1 (408)-547-7531