RecVue haalt $13M Serie A op om Order-to-Cash-proces voor ondernemingen te automatiseren en de kloof tussen CRM- en ERP-systemen te overbruggen

Financiering zal voortbouwen op de staat van dienst van het bedrijf met het leveren van oplossingen voor terugkerende facturering en inkomsten, waardoor $ 36 miljard wordt omgezet in $ 150 miljard aan inkomsten onder beheer in slechts 18 maanden

PALO ALTO, Californië--()--RecVue, leverancier van Order Lifecycle Management (OLM) -oplossingen die zijn ontworpen om de complexe order-to-cash (O2C) -processen voor ondernemingen te moderniseren, heeft $13 miljoen opgehaald in een serie A-ronde. Cota Capital leidde de ronde, waaraan ook Epic Ventures en Long Light Capital deelnamen. RecVue zal de financiering gebruiken om zijn engineering, go-to-market-inspanningen en internationale aanwezigheid uit te breiden.

“We bieden de enige reeks OLM-oplossingen in de branche die speciaal zijn gebouwd om de groeiende kloof tussen front- en backoffice-bedrijfsprocessen te dichten”, aldus Nishant Nair, oprichter en CEO van RecVue. “Deze fondsenwervingsronde biedt een dynamische basis voor snelle groei van onze go-to-market-activiteiten en stelt ons ook in staat om snel nieuwe mogelijkheden toe te voegen aan onze OLM-suite van applicaties om op te schalen naar de $150 miljard omzet onder beheerdoelstelling.”

Erinn O’Sullivan
Erinn@bospar.com