Planview kondigt strategische acquisities van Clarizen en Changepoint aan om de strategie voor levering aan ondernemingen te versnellen

Combinatie bevordert het leiderschap van Planview op het gebied van portfoliomanagement en werkmanagement;

Brengt complementaire PPM-oplossingen samen om klanten ongeëvenaarde expertise, middelen en mogelijkheden te bieden om door de nieuwe wereld van werk te navigeren

AUSTIN, Texas & SEATTLE & SAN MATEO, Californië--()--Planview, een wereldleider op het gebied van portfoliomanagement en werkmanagement, heeft vandaag aangekondigd dat het bedrijf definitieve overeenkomsten heeft gesloten om Clarizen en Changepoint over te nemen, toonaangevend Project Portfolio Management (PPM) providers.

In alle bedrijfstakken transformeren ondernemingen hun bedrijven om digitaal te zijn. Deze verschuiving is alleen maar versneld tijdens de COVID-19-pandemie en er is een nieuwe en duurzame manier van werken ontstaan ​​die flexibel, sterk gedistribueerd en digitaal is. Nu steeds meer verspreide teams nieuwe tools en processen omarmen om aan de veranderende behoeften van hun klanten te voldoen, zijn zichtbaarheid en connectiviteit binnen de onderneming nog nooit zo belangrijk geweest. De markt vraagt ​​om een ​​alomvattend softwareplatform dat strategie kan verbinden met levering via silo-werkstromen en disciplines – mogelijkheden die het beste worden geboden via PPM en Agile.

Planview
Leslie Marcotte