GSJ advocaten sluit zich aan bij Holla en TLT in een strategische alliantie

LONDEN & ANTWERPEN, België--()--Het Belgische advocatenkantoor GSJ advocaten heeft zich aangesloten bij het Britse advocatenkantoor TLT en het Nederlandse advocatenkantoor Holla in een strategische alliantie om internationale grensoverschrijdende diensten te leveren aan klanten.

GSJ heeft een aanzienlijke expertise gemeen met zowel TLT als Holla in een aantal sectoren, waaronder onroerend goed, financiële dienstverlening, detailhandel en de publieke sector. De alliantie zal een nauwere samenwerking tussen de bedrijven mogelijk maken op het gebied van klantenservice, kennisuitwisseling en innovatie om een consistent hoogwaardige en naadloze service voor de respectievelijke klanten van de bedrijven te garanderen.

Meer in het algemeen zullen de status van België als een centraal knooppunt voor bedrijven en zijn belangrijke positie in het hart van de EU van toenemend belang worden voor klanten die actief zijn in Europa. Het nieuwe strategische partnerschap met GSJ biedt daarom aanzienlijke voordelen voor organisaties met complexe, rechtsgebied overschrijdende behoeften.

Scott Addison

tlt@infiniteglobal.com

Release Summary

Belgian law firm GSJ advocaten has joined UK law firm TLT and Netherlands law firm Holla in a strategic alliance to deliver cross border services