Hurricane Electric breidt wereldwijd uit met Digital Realty om klanten te helpen bij het overwinnen van data zwaartekracht belemmeringen met PlatformDIGITAL®

Nieuwe aanwezigheidspunten zullen aanvullende wereldwijde IP-transitopties bieden in belangrijke metro’s voor de wereldwijde klanten van Digital Realty

SAN FRANCISCO--()--Hurricane Electric,‘s werelds grootste IPv4- en IPv6-native internet-backbone, heeft vandaag aangekondigd dat het nieuwe supersnelle IP-doorvoer zal bieden voor de datacenters van Digital Realty in negen grote wereldwijde metro’s. De samenwerking vergroot het wereldwijde bereik van PlatformDIGITAL®, het wereldwijde datacenterplatform van Digital Realty dat speciaal is ontworpen om klanten in staat te stellen digitale zaken op te schalen.

Hurricane Electric
Adam Waitkunas