ExaGrid rapporteert recordboekingen in Q4 – 2020

Het vierde kwartaal werd afgesloten met een recordaantal nieuwe klanten en 6-cijferige deals voor nieuwe klanten, en wint 7 awards

MARLBOROUGH, Mass.--()--ExaGrid®, de enige Tiered Backup Storage-oplossing in de branche, heeft vandaag aangekondigd dat het een recordaantal boekingen had dat eindigde op 31 december 2020 en dat er in het kwartaal meer dan 130 nieuwe klanten bijkwamen. De resultaten omvatten een recordaantal van 41 nieuwe klanten met initiële aankopen van meer dan zes cijfers.

Klanten zijn erachter gekomen dat de primaire opslagschijf te duur is voor back-up vanwege langdurige retentie en dat inline deduplicatie-apparaten zoals Dell EMC Data Domain, HPE StoreOnce en Veritas-opslagapparaten te traag zijn voor back-up, te traag voor herstel, en niet opschalen ”, zegt Bill Andrews, CEO en President van ExaGrid. “Klanten moesten de hoge totale kosten van goedkope schijven ervaren als gevolg van langdurige retentie of de impact op de prestaties van inline scale-out deduplicatie-apparaten voordat ze zich realiseerden dat ze een andere aanpak nodig hadden; een aanpak die het beste van twee werelden biedt: de prestaties van een schijf met deduplicatie van de opslagefficiëntie. ExaGrid is de enige gelaagde back-upopslag in de branche en biedt snelle back-ups en snel herstel. De unieke schaalbare architectuur zorgt voor een back-upvenster met een vaste lengte naarmate de gegevens toenemen en elimineert vorkheftruckupgrades en productveroudering, en dit alles tegen de laagste kosten vooraf en in de loop van de tijd. Het woord heeft zich verspreid dat ExaGrid de volgende generatie back-upopslag is.”

Media:
Mary Domenichelli