The LYCRA Company kondigt Gold Level Material Health certificaten aan voor 25 van haar LYCRA®-vezelproducten

The LYCRA Company Announces Material Health Certificates at the Gold Level by the Cradle to Cradle Products Innovation Institute for 25 LYCRA® fiber products (Photo: Business Wire)

WILMINGTON, Del.--()--The LYCRA Company, een wereldleider in duurzame vezeloplossingen voor de kledingsector, is verheugd aan te kondigen dat 25 van haar LYCRA®-vezelproducten zijn bekroond met de Gold Level Material Health certificaten door het Cradle to Cradle Products Innovation Institute. Een lijst van de producten met Material Health certificaten, die twee jaar geldig zijn, is te vinden op de website van het bedrijf en de website van het Cradle to Cradle Products Innovation Institute (zie onderstaande links).

Karie Ford
karie.j.ford@lycra.com