Gtmhub sluit grootste serie B in OKR-categoriegeschiedenis

Insight Partners steekt $ 30 miljoen in hoogvliegende ScaleUp

DENVER--()--Gtmhub, een toonaangevende leverancier van OKR-ondersteunde software, heeft een ronde van $ 30 miljoen afgesloten, de grootste Serie B in de geschiedenis van de categorie. Onder leiding van wereldwijd durfkapitaal en private equity-firma Insight Partners met deelname van Singular, droegen ook bestaande investeerders CRV en LaunchHub Ventures bij. De ronde werd gekenmerkt door een sterke interesse van investeerders van bijna 100 bedrijven, aangetrokken door het opmerkelijke groeiverhaal van Gtmhub en het indrukwekkende klantenbestand. Gtmhub heeft de toonaangevende ScaleUp-investeerder Insight Partners geselecteerd om de versterking van de bedrijfsactiviteiten en verdere internationale expansie te ondersteunen.

Jeremy Epstein
jeremy@gtmhub.com