Komerční Banka – onderdeel van de Société Générale Group – selecteert Temenos om zijn leiderschap in digitaal bankieren in Tsjechië te versterken

• Komerční banka, een van de grootste banken in Tsjechië, selecteert Temenos Transact om het bankwezen digitaal te transformeren voor zijn 1,6 miljoen klanten en om de bedrijfsgroei toekomstbestendig te maken
  • Het flexibele en flexibele bankplatform van Temenos om een marktleidende kosten-inkomstenverhouding te leveren om winstgevende groei te ondersteunen

GENÈVE, Zwitserland--()--Temenos (SIX: TEMN), het banksoftwarebedrijf, heeft vandaag aangekondigd dat Komerční banka, een lid van de Société Générale Group en een van de grootste financiële instellingen in Tsjechië, heeft gekozen voor Temenos Transact om haar retail- en corporate banking te moderniseren.

Jessica Wolfe & Scott Rowe
Temenos Global Public Relations