De NAGA Group AG sluit recordjaar af met 25,9 miljoen euro omzet en kondigt verkoopadvies aan van 50 miljoen euro – 52 miljoen euro voor 2021

NAGA sluit recordjaar af met 25,9 miljoen euro omzet en kondigt verkoopadvies aan van 50 miljoen euro – 52 miljoen euro voor 2021.

• Voorlopige omzet voor 2020 van 25,9 miljoen EUR met een niet-geauditeerde EBITDA van ongeveer 6 miljoen EUR
  • Records in volume en transacties in Q4 2020 – Richtlijnen voor 2021: Groepsomzet van 50 miljoen EUR
  • 52 miljoen EUR met een EBITDA van 13 miljoen EUR – 15 miljoen EUR

HAMBURG, Duitsland--()--De NAGA GROUP (XETRA: N4G, ISIN: DE000A161NR7), aanbieder van het sociale netwerk voor de handel op de financiële markten NAGA.com, behaalde in Q4 2020 via zijn FinTech-platform opnieuw nieuwe hoogtepunten in termen van handelsvolume en het aantal transacties met echt geld. Meer dan EUR 40 miljard aan handelsvolume en meer dan 1,9 miljoen transacties werden verwerkt, wat een stijging betekent van respectievelijk 33% en 20% ten opzichte van het voorgaande kwartaal.

Name:Benjamin Bilski
Tel:+49 (0)40 5247 79153