Nieuw patent goedgekeurd voor end-to-end multimedia populering waarschuwingsmogelijkheden – Everbridge’s 14e met betrekking tot Public Warning en meer dan 160 in totaal voor zijn productreeks – onderstreept de noodzaak van het leveren van waarschuwingen via een combinatie van 5G, Cell Broadcast en multimedia

Everbridge Awarded New Public Warning Patent Enabling 5G Multicast Content Distribution (Graphic: Business Wire)

BURLINGTON, Massachusetts--()--Everbridge, Inc. (NASDAQ: EVBG), de wereldleider in het beheer van critical event management (CEM), heeft vandaag aangekondigd dat het bedrijf een belangrijk nieuw patent heeft ontvangen met betrekking tot zijn openbare waarschuwingssysteem van wereldklasse, die al de hele bevolking van 11 landen in Europa, Azië, Oceanië, het Midden-Oosten, Afrika en Amerika bedient. Het patent heeft betrekking op een multimediaplatform dat zowel traditionele tekstwaarschuwingen met behulp van Cell Broadcast (CB) als multimedia-inhoud zoals audio, afbeeldingen en video met behulp van Multicast Content Distribution (MCD) levert.

Everbridge Contacts:
Jeff Young